Veelgestelde vragen
1. Hoe wordt het transport geregeld?
Onze transporteurs leveren in binnen- en buitenland, en leveren de stoelen gemonteerd bij het door u opgegeven afleveradres. Pallet leveringen worden standaard achter de eerste deur geleverd. Uiteraard kunnen wij tegen een geringe meeprijs inhuizen en monteren. Het afvalmateriaal nemen wij weer mee.
2. Ik heb interesse in een stoel maar weet het niet zeker. Is er een mogelijkheid om een tijdje proef te zitten?
Bij sommige modellen en aantallen is proefplaatsing mogelijk. Informeer hier naar.
3. Wat is de levertijd van een bureaustoel / ergonomische middelen/ kantoormeubilair?
- Bureaustoelen: vanaf 1-2 werkdagen afhankelijk van het model. Als u duidelijk aangeeft welk model u wenst dan heeft u snel duidelijkheid over de exacte levertijd.
- Ergonomische middelen: een paar dagen
- Kantoormeubilair: snelleverprogramma's van 1 week - 2 weken. Andere uitvoeringen in overleg.
4. Zit er garantie op het te leveren meubilair?
Uiteraard zit er garantie op. Dit kan per itemmodel verschillen. Informeer hier naar.