Welkom op deze op maat gemaakte pagina voor medewerkers van Larcom
Je kunt hieronder zoals afgesproken met de organisatie een bureaustoel, zit-sta kruk, laptop standaard en/of (zit/sta) bureau bestellen voor de thuiswerkplek volgens de voorwaarden die bekend zijn. Wij maken je graag attent op een aantal zaken voor een vlot lopend bestelproces:
- Zodra je een keuze gemaakt hebt doe je de artikelen in de winkelwagen en kiest rechtsonder voor bestelling afronden.
- Op de volgende pagina kies je voor AFREKENEN ZONDER ACCOUNT.
- Hierna kies je bij Betaalwijze voor Betalen via factuur en vul je het Factuur-en afleveradres in.
JE BETAALT NIET VIA IDEAL!
JE BETAALT OOK NIET NA ONTVANGST VAN DE FACTUUR PER EMAIL.
Wij rekenen zelf met de organisatie af tegen speciaal afgesproken prijzen. Bewaar wel de factuur die je samen met de orderbevestiging per email ontvangt. Dit is tevens het garantiebewijs. Na controle verwerken wij de bestelling en houden je op de hoogte van de afleverdag per email. Bij de bureaustoelen ontvang je een dag voor levering nog een email met daarop de verwachte tijdsindicatie van de levering.
De bureaustoelen en bureaus worden door verschillende transporteurs geleverd. Goed om te weten:
- De bureaustoelen worden gemonteerd achter de 1e deur geleverd (bij een apartement is dit dus begane grond).
- De bureaus worden ongemonteerd geleverd en zijn gemakkelijk zelf te monteren. Ook deze worden achter de 1e deur geleverd net als de bureaustoelen.
- Een uitleg van de montage van de standaard bureaus vind je bij het productenoverzicht.
Alvast veel (werk)plezier met de nieuwe thuiswerkplek!
Bij vragen over het bureau en/of de bureaustoel kun je rechtstreeks met YourFairChair contact opnemen. Bel 0575 - 47 27 88 of mail naar info@yourfairchair.nl wij helpen je graag verder.